پرش لینک ها

جذب 6 طرح نوآورانه در حوزه ساخت و تولید

شرکت شتابدهنده آینده پژوه هم افزار، در طی مدتی ۴ ماهه توانسته است ۱۴ قرارداد مهم تجاری با دیگر شرکت ها امضا نماید. شتابدهنده هم افزا در زمینه هایی نظیر لیزر، مواد پیشرفته و ساخت، ستاد فوتونیک، مواد زیشتی، مواد هوشمند و فناوری های جالب و نوین سرمایه گذاری می کند. از جمله قراردادهای امضا شده می توان به ساخت لامپ UV بی خطر اشاره کرد که دومین مدل در جهان است. درب دیوار رو ریلی، دستگاه برش تنه درخت و مواد نانوفناوری برای افزایش ماندگاری محصولات از دیگر نمونه های قراردادهای امضا شده در شرکت هم افزا می باشند. ما از طرح های نوین و جدید و جسورانه ی شما، به شدت استقبال می کنیم. افراد زیادی هستند که می خواهند طرح خود را آزمایش کرده یا از مفید بودن آن مطلع شوند. ما در این جا چنین کاری را برای آنان انجام می دهیم. چنان که قبلا نیز صورت دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، به روی لینک مربوطه کلیک کنید. در شتابدهنده هم افزا منتظر شما عزیزان هستیم.

“موفقیت نتیجه کمال، سخت کوشی، درس گرفتن از شکست، وفاداری و پشتکار است”

Philip Reyes

اجازه بدهید با شما به اشتراک بگذارم یکی از نقل قول های مورد علاقه ام راهمانطور که در آن نقل قول گفته شد، سه عامل کلیدی برای دستیابی به موفقیت عظیم در زندگی شما وجود دارد:

زندگی شهری در شهر

هرگز به تسلیم شدن فکر نکنید. برنده ها هرگز تسلیم نمی شوند و کسانی که دست می کشند هرگز برنده نمی شوند. تمام کلمات منفی را از فرهنگ لغت ذهنی خود خارج کنید و با نهایت اطمینان و حوصله روی راه حل ها تمرکز کنید. تا زمانی که چشم انداز خود را رها نکنید، نبرد هرگز شکست نمی خورد.

هنرهای رزمی در بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی و اولین نشانه‌های شناخته شده برجسته است.

دیدن روندها قبل از شروع

موفقیت نیاز به کار سخت دارد. به این طرح‌های «سریع پولدار شوید» گوش ندهید. شما باید شخصیت خود را بسازید و روی خود و کسب و کارتان سخت کار کنید تا به عظمت برسید. سخت کار کنید و هوشمندانه کار کنید. کارهای درست را انجام دهید و آنها را به روش درست انجام دهید. معطل نکنید اقدامات جسورانه انجام دهید. ساعت های طولانی کار کنید و میراث خود را بسازید.

درس گرفتن از شکست

افراد موفق شکست ها را شکست نمی دانند. آنها آنها را به عنوان درس های مهم یادگیری می بینند. دروسی که می توانند به آنها بینش بدهند تا از تکرار چنین اشتباهاتی جلوگیری کنند. با اتخاذ این طرز فکر چرخشی شهر و مکان های جدید را کاوش کنید

شهر و مکان های جدید را کاوش کنید

موفقیت نیاز به کار سخت دارد. به این طرح‌های «سریع پولدار شوید» گوش ندهید. شما باید شخصیت خود را بسازید و روی خود و کسب و کارتان سخت کار کنید تا به عظمت برسید. سخت کار کنید و هوشمندانه کار کنید. کارهای درست را انجام دهید و آنها را به روش درست انجام دهید. معطل نکنید اقدامات جسورانه انجام دهید. ساعت های طولانی کار کنید و میراث خود را بسازید.

کاری انجام دهید که شما را زنده نگه دارد

افراد موفق شکست ها را شکست نمی دانند. آنها آنها را به عنوان درس های مهم یادگیری می بینند. درس هایی که می تواند به آنها بینشی بدهد تا از تکرار چنین اشتباهاتی جلوگیری شود.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید